הפרעות במפרק הלסת

הפרעות במפרק הלסת – כל מה שרציתם לדעת

הבעיות שיכולות לצוץ בפה והלסת עלולות להיות מורכבות מאוד, כאלה שאף נראה לפעמים שבלתי ניתן לטפל בהן. למרות זאת, לא כל אחד ניגש באופן בהול לרופא השיניים כשהוא חש ברע. לפעמים אנחנו דוחים את זה ולא יודעים איזה נזק אנחנו עושים לעצמנו בכל יום שעובר. כמו בכל בעיה או כאב, תמיד ניתן לפנות למרפאת מומחה פה ולסת לשם התייעצות והבנה כיצד ניתן לטפל בנושא. במקרה של הפרעות במפרק הלסת, חשוב לבחון ולטפל בבעיה באופן מידי, כי הנזק שיכול להיגרם בהמשך והכאב שנצטרך לעבור אם לא נטפל בזמן, פשוט לא שווה את זה.

שיקום הפה והלסת

רבים יעידו שהצעד הראשון במהלך טיפול שיניים הוא הצעד הקשה ביותר. לרוב מדובר בהחלטה לגשת לרופא שיניים, כאשר אצל כל אדם קיימת התחושה הפנימית שלפני אבחון, שלרוב יכולה לתת לנו הבנה בסיסית של הטיפול שאנחנו עומדים לעבור. למרות זאת, אם אתם מרגישים שביום יום יש עצמות בלסת ובפה שמפריעות לכן בתפקוד, או כאבים עזים שלא נותנים מנוח, כדאי להגיע למומחה פה ולסת שיעזרו לכם לברר האם יש לכם הפרעות במפרק הלסת או שיניים שצריך לעקור, האם תזדקקו להשתלה בהמשך או שיקום חלקי של הפה ועוד. 

סובלים מכאבים בלסת? גשו לבדוק 

לא כל אדם אשר סובל מבעיה כזו או אחרת ניגש באופן מידי לרופא, לבטח כשמדובר ברופא שיניים. עם זאת, כאב מטריד בלסת עלול להעיד על הפרעות במפרק הלסת אשר בהמשך, עלולות להוביל לבעיות הרבה יותר גדולות. לא בטוח שכל מי שסובל מכאבים בלסת יזדקק לטיפולים כירורגיים בחלל הפה, אך אם גם אתם סובלים מבעיה שכזו, כדאי שתפנו עוד היום למרפאה בשביל לקבל ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לשיקום הפה והלסת. 

השתלות שיניים מהירות

בטרם נצא למסע של טיפולי שיניים, לרוב קיים החשש שהתהליך עלול להיות ארוך ומייגע, לבטח כואב מאוד – ולעתים החשש מונע מאיתנו הגעה לרופא. עם זאת, כדאי לדעת שכיום יש אפשרות לעבור השתלות שיניים מהירות, אפילו השתלות מיידיות אשר יעברו כלא היו. המרפאה החדשנית בישראל, מרפאת אדנטיקה סמייל מציעה מגוון רחב של טיפולים ברמה גבוהה ואם תרצו, אך טיפולים בהרדמה מלאה או נקודתית להפחתת הכאב.

 

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!