מומחה לחלל הפה

מי הוא מומחה לחלל הפה?

רפואת השיניים התקדמה מאוד בשנים האחרונות וכוללת טיפולים שעד לא מזמן לא חשבנו שבכלל אפשר לבצע. חלק מההתקדמות כוללת אנשים רבים אשר החליטו לקחת כפרויקט את נושא השתלות שיניים ושיקום חלל הפה. אדם אשר מגדיר את עצמו מומחה לחלל הפה לרוב יהיה מנתח כירורג, אשר התמחה בנושא במגוון בתי חולים ומרפאות, עבר מאות ניתוחים ונתקל במקרים מורכבים שלפעמים אף נראו חסרי סיכוי. כיום, כל אחד יכול לטפל בחלל הפה שלו באמצעות פנייה למרפאות חדשניות שמחזיקות את המומחים ואת המכשור המתקדם לשם כך.

השתלות שיניים מיוחדות

אם בעבר השתלות השיניים היו מתאימות רק לאנשים מסוימים עם נתונים ספציפיים, כיום הדבר השתנה לחלוטין ובאמצעות טיפולים במכשור מתקדם ומומחים שלמדו את הנושא לעומק וצברו ניסיון עשיר, ניתן לשקם את הפה והלסת ולהעניק טיפול של השתלות שיניים אפילו לאנשים אשר סובלים ממחסור בעצם בלסת, העצם אשר אמורה להחזיק את השתל. במרפאות מתקדמות בישראל כמו אדנטיקה סמייל למשל, ניתן למצוא מכשור מתקדם, רופאים כירורגיים מהשורה הראשונה, ניסיון רב וטיפולים חדשניים אשר יכולים לסייע לכל אחד.

שיקום הפה והלסת

לא צריך להסתיר זאת ואם לומר את האמת, גם לא ניתן להסתיר את הסבל הכרוך בטיפולים לשיקום הפה והלסת. מדובר בתהליך כואב, שמפריע מאוד. עם זאת, אם לצורך העניין אתן זקוקים להשתלות שיניים או שיקום מסוים, ניתן לעבור את הטיפול בהרדמה נקודתית ואף בהרדמה מלאה. אנשים שמחליטים לעבור השתלות בהרדמה מלאה לרוב עושים זאת מהחשש שלא יוכלו לשאת את הכאב. רוב המומחים ממליצים על הרדמה, נקודתית או מלאה תלוי באדם ובהיסטוריה הרפואית שלו, בכדי למנוע כמה שיותר את הכאב.

טיפולים שיניים: רק אצל המומחים

אדנטיקה סמייל מספקת מגוון פתרונות לבעיות הקשורות לחלל הפה, מאסתטיקה ועד להשתלות שיניים, השתלות בהרדמה מלאה למי שמפחד מהכאבים, שיקום הפה והלסת, רפואת שיניים משמרת, ציפוי שיניים ועוד. כשתגיעו לאדנטיקה סמייל, תפגשו תחילה מומחה פה ולסת אשר יערוך עמכם סקירה על תחושותיכם, יבדוק מה הבעיות ויגדיר את הטיפול שאותו אתם צריכים לעבור. מכאן, זה תלוי רק בכם – האם אתם מעוניינים לחזור לחיים נורמליים, או להמשיך לסבול.

 

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!