השתלות שיניים בהרדמה מלאה

השתלת שיניים עם הרדמה

השתלות שיניים בהרדמה מלאה היא האפשרות הטובה ביותר עבור אנשים מכל הגילאים שאיבדו שן או שיניים עקב תאונה, מחלת חניכיים, פציעה או כל סיבה אחרת. על מנת לבצע השתלות שיניים ביום אחד חשוב שיהיה למטופל מספיק עצם דנטלית שתתמוך בשתל, במידה ולא, ניתן לבצע השתלת עצם בפה. 

מרפאת אדנטיקה סמייל מומחה פה ולסת מבצעים את כל סוגי טיפולי השיניים באמצעות כלים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר. 

מהם היתרונות של השתלות שיניים באדנטיקה סמייל?

שיקום באמצעות שתלים דנטליים איכותיים מעניק תחושה ומראה טבעיים, כך שתוכלו לשכוח שאי פעם איבדתם שן או שיניים. בעבר, מטופלים רבים נמנעו מהשתלות שיניים בגלל, התהליך הארוך. אדנטיקה סמייל מציגה  השתלות שיניים ביום אחד – הטכנולוגיה הכי חדשה בעולם טיפולים הדנטליים. 

במה יועילו לכם השתלות שיניים בהרדמה מלאה

  • חידוש היכולת ללעוס ולדבר. 
  • שיקום האסתטיקה של הפנים
  • שמירה על מבנה עצם הלסת הנותרת
  • שחזור המראה הטבעי ותפקוד השיניים
  • הגברת הביטחון והערכה עצמית

האם ישנם סוגים שונים של השתלות שיניים? 

ישנם סוגים רבים ושונים של השתלות שיניים. אנו משתמשים בשתלי שיניים שונים ומגוונים. הצוות הרפואי שלנו באדנטיקה סמייל כולל – רופאי שיניים כירורגיים וטכנאיי שיניים המתאימים לכל מטופל את סוג השתל הנכון. גם במקרה של חוסר עצם להשתלה יש לנו פתרונות מתקדמים כמו שתלים זיגומטיים, שתלים פטריגואידים ותחליפי עצם דנטליים. 

מה היא השתלת שיניים? 

השתלת שיניים מחליפה את שורש השן החסרה במוט דמוי בורג. ניתוח זה מתבצע במספר שלבים על ידי רופא מוסמך לנושא.  ראשית, עוקר הרופא  את השן הפגועה. לאחר מכן, הרופא מכין את עצם הלסת להשתלה. השתלים עצמם ממוקמים בתוך עצם הלסת, על מנת לשמש כשורש השן המלאכותית. מתרחשת תקופת ריפוי לפני שניתן יהיה לבצע את השיקום הקבוע. לאחר תהליך הריפוי, השתל מוחדר לקו החניכיים. הצלחתו של התהליך מחייבת לסת חזקה, ללא לסת חזקה, השתל לא ישאר במקומו. 

במידה ועצם הלסת אינה חזקה מספיק כדי לעמוד בהברגת עמוד דמוי בורג, יש צורך בהשתלת עצם בפה. 

הליך השתלת עצם, מושתלת עצם קטנה כדי לסייע ביצירת בסיס חזק לשתל.

מדוע מומלץ לעבור השתלות שיניים בהרדמה מלאה 

 אולי אתם מסתירים את החיוך שלכם כי אתה נבוכים מהשיניים החסרות שלכם. אולי התותבות שלכם לא מרגישות נעים. אולי אתם מתקשים ללעוס. אם חסרה לכם שן אחת או יותר שיניים, חולמים על לחייך, לדבר ולאכול בנוחות ובביטחון, שתלים יכולים להיות התשובה. 

מטופלים רבים נמנעים מהשתלות שיניים בגלל הפחד מכאבים ותהליך טיפול ארוך. אנחנו במרפאת השיניים באדנטיקה סמייל יש לנו מגוון טיפולים שיחסכו לכם כאב וזמן 

  • השתלות שיניים בהרדמה מלאה בבית חולים עתידיים 
  • השתלת עצמות בפה
  • השתלות שיניים לחולי סכרת
  • השתלות שיניים בזאליות

אצלנו באדנטיקה סמייל מרפאת מומחה פה ולסת בראשון לציון תוכלו לבצע מגוון רחב של טיפולי שיניים וטיפולי אסתטיקה מבלי כאב וחשש. אנחנו פה בשביל להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר ולחסוך לכם כאב וזמן. 

טיפול שיניים עשוי לעתים להיות הליך מורכב ולא נעים עבור המטופל. רבים מתחילים לחשוש רק מעצם ההליכה לרופא השיניים ומהליך הטיפול והשיקום אולם במקרים רבים אין לנו ברירה שכן השיניים הן חלק חשוב מהגוף שלנו. השיניים תורמות לא רק לחיוך יפה ולביטחון שלנו אלא תורמות לאכילה נכונה ובריאה, שמירה על מבנה הפנים, שמירה על עצם הלסת ואפילו מאפשרת לנו לדבר רגיל ללא עיוותים או קשיים. על כן במקרה של שיניים חסרות, שבורות או פגועות לעתים יהיה צורך לבצע השתלות שיניים בהרדמה מלאה בבית חולים שיאפשר למטופלים לעבור את הטיפול בנחת וללא כאבים.

פחד וחרדות לפני ובמהלך טיפול שיניים:

התופעה של פחד וחרדות לפני ובמהלך טיפול שיניים איננה חריגה. אנשים רבים סובלים מחרדות אשר עשויות לגרום להם לקפוא ולא להגיב כאשר הם נמצאים בטיפול, אחרים מגיבים בעצבים וצעקות, חלק סובלים ואפילו בוכים. כמובן שתגובות אלה רחוקות מהמציאות שכן אם היו רגועים ונינוחים הטיפול היה מסתיים מהר יותר, ללא הפרעות אפשריות ולגבי הכאבים – אלו משתנים בין אדם אחד לאחר. 

כיצד ניתן לעבור את הטיפול בשלום וללא כאבים?

כיום ניתן לבצע השתלות שיניים בהרדמה מלאה בבית חולים  כדי לטפל בנושא הפחד והחרדות. כאשר אחד מגיב בצורות שונות בחרדות במהלך הטיפול הרי שגם הרדמה מקומית עשויה לגרום לו להגיב עם הידיים או יתר הגוף ולהפריע למהלך הטיפול. כאשר רופא השיניים  עובד בחלל הפה שלכם זה מסוכן מאוד לגרום להפרעות שונות ולכן הרדמה מלאה עשויה להיות פתרון נהדר. הטיפול יעבור בשקט וללא כאבים מבחינת המטופל ואילו רופא השיניים יוכל לבצע את עבודתו בשקט וללא הפרעות.

מתי יש להימנע מהשתלות שיניים בהרדמה מלאה?

ישנם אנשים עם רקע רפואי שאינו מאפשר לכם לעשות ניתוחים בהרדמה מלאה ולכן גם לא יוכלו לעבור טיפול של השתלות שיניים בהרדמה מלאה בבית חולים. באדנטיקה סמייל צוות רפואי מקצועי ילווה את המטופל לכל אורך הדרך ובהתאם לרקע הרפואי, ראיון אישי ובדיקות שונות יחליט הצוות הרפואי, הכולל בין היתר רופא שיניים כירורגי וטכנאי שיניים, האם כדאי או אפשר לבצע את הטיפול בהרדמה מלאה.

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!