השתלות שיניים ביום אחד – עקירה, שתל וכתר

שיטה זו הנה ייחודית לכל מי שאובחן לו עצם בהיקף מספק לביצוע הטמעת שתל. במידה והלסת העליונה בסמוך לסינוס מכילה כזו עצם, יש לכם ודאות שאפשר להטמיע שם שתל. בשל כך, פותחה שיטה בה עוקרים שן, ועל פצע העקירה המדמם שמים שתל. הפציינט משתחרר הביתה ללא דימום וללא כאבים משתי סיבות: קודם כל, השתל מעל הפצע המדמם עוצר את זרימת הדם החוצה, ושנית, הקירות של החייך שנותרו ריקים כשהשן נעקרה כבר לא מנסים להיצמד אחד לשני. הניסיון להיצמד הוא זה שמייצר פיזית את הכאב. כאשר יש שם שתל הם זזים עד אליו ובכך מאפשרים לכם לצאת לחיי שגרה כבר עם סיום הטיפול.

עקירה ושתל באותו היום

הפציינט עובר עקירה של השן הזקוקה לכך, ועם סיומה מוטמע בפנים שתל. השתל מספק את הבסיס להתקנת כתר בהמשך. בסיס זה מספק לפציינט יציבות אחרי חודשים או שנים רבות של כאבים. שתל שהצליח בטיפול מספק לפציינט את מלוא הסיבות לחייך, בידיעה שלא יהיה צורך בטיפול חוזר ובוודאי שלא הרמת סינוס. כשזה בא במקום פצע עקירה ההקלה שהוא יחוש כמובן תהיה גדולה אף היא.

הטמעת כתר ישירות על השתל

כמובן שניתן להטמיע כתר על השתל החדש. כמי שחווה השתלת שיניים ביום אחד – סיום ההליך עם כתר מוכן הוא בדיוק מה שאתה צריך בשביל באמת לחייך ולהרגיש שהעולם מחייך אליך בחזרה.

תהליך השתלת שיניים קצר ותכליתי

זהו אחד מפרויקטי השתלות השיניים היותר תכליתיים וענייניים שידע עולם רפואת השיניים. החלק שהכי מרתיע לקוחות הוא הטמעת השתל, וכאן פותחה שיטה להטמעתו ישירות על הכתר. ללא ספק שתהליך זה החזיר לאנשים רבים את האמון בשתלים ואיפשר להם לחזור לפתור בעיות דנטליות באמצעותם ללא חשש. 

שיטות יעילות נוספות להשתלת שיניים

השתלה ממוחשבת – מעגנת באמצעות צילום CT תמונות של פיו של המטופל ומוצאת מקומות רלוונטיים להטמעת השתלים.

השתלת אול אין 4 – השתלה להטמעת 4 שתתלים העת ובעונה אחת בחלל הפה ועליהם ישירות שיניים מלאכותיות. השיטה מתאימה גם למי שאין לו הרבה עצם בשל הטיית השתלים בדרך ייחודית המתאימה לכם.  

אין ספק כי תחום ההשתלות מפתיע בכל יום מחדש! השיטות החדשות מאפשרות לכם ליהנות מגישה מהירה לשתלים ומטיפול בתנאים נוחים שלא היו בעבר: הדמיית מחשב, הטמעת שתל על פצע עקירה, הטמעת 4 שתלים במקביל, ועוד. למידע נוסף פנו עוד היום לאדנטיקה סמייל.

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!