הרמת סינוס והשתלת עצם

מידע מעמיק על הרמת סינוס והשתלת עצם

עולם טיפולי השיניים הפך במרוצת השנים למורכב ומתקדם ביותר, עם פתרונות כמעט לכל בעיה. אם בעבר אנשים לעתים היו מגיעים למצבים בהם היו יכולים גם לחיות ללא שיניים כלל, הרי שכיום מספר האנשים שלא מטפלים בשיניים ונראה כי חסרות להם שיניים בפה – הולך וקטן. השתלות שיניים, טיפולים לשימור הפה, הרמת סינוס והשתלת עצם הם רק חלק מהטיפולים שניתן לעבור בשביל לשקם את הפה שלנו. כמובן שכל אדם לגופו וגם כל מקרה. אם אתם זקוקים לטיפול שיניים כזה או אחר, כדאי להתייעץ עם מומחה פה ולסת בטרם תקבלו החלטה שעלולה להשפיע רבות על חיי היום יום שלכם.

להשתיל שיניים בצורה מבוקרת

השתלת שיניים תמיד נשמע לנו כמו טיפול מאוד כואב ואגרסיבי, כזה שנרצה להימנע ממנו. ובכן, כמובן שאם העולם היה מושלם, איש כלל לא היה זקוק לרפואת שיניים. מכיוון שאין זה המצב, רפואת השיניים הלכה והתקדמה במרוצת השנים והטיפולים הפכו להרבה יותר ידידותיים. ניתן היום לקיים השתלות בהרדמה מלאה בהמון מרפאות עם ציוד מתקדם, שיקומי פה שלאחרים נראים בלתי אפשריים, כמעט הכל השתנה בתחום וגם אם נראה לכם שמצבכם אינו ניתן לשינוי, או שאתם מפחדים מהכאב הנלווה, כדאי שקודם כל תבדקו את האפשרויות העומדות בפניכם בטרם תקבלו את ההחלטה.

השתלות שיניים: יעיל ובריא

כשהשיניים מגיעות למצב בו אנו צריכים להחליף אותן בשן אחרת, סימן שככל הנראה הגיע הזמן לעשות זאת ולא לחכות יותר מדי. לעתים, הבעיות שמתגלות במהרה נפתרות בפחות כאב מהבעיות אשר גילו מאוחר או גרוע מכך, התעלמו מהן ביודעין. אם חשתם בכאבי שיניים, או תחושה בלתי מוכרת בפה אשר גורמת לכם להדיר שינה מעיניכם, אל תהססו – פנו עוד היום למומחה פה ולסת והתחילו את הטיפול שלכם.

רפואה מתקדמת – גם בשיניים

כאמור, כיום ניתן למצוא פתרון כמעט לכל בעיה בה תיתקלו בכל הנוגע לבריאות הפה. אדנטיקה סמייל מעניקה טיפולים לשיקום הפה עם טכנולוגיה ומכשור מתקדמים, כאשר המטופל עובר במרפאה את כל התהליך מרגע האבחון, המשך הטיפול, סיומו – ואף אחריו. בתחום של כירורגיה פה ולסת כדאי תמיד להיות בצד של המומחים ולקבל טיפול אצל בעלי ניסיון.

 

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!