רפואת שיניים משמרת

הפה שלנו והחיוך שלנו משפיעים רבות על הצורה בה אנחנו מרגישים כלפי המראה שלנו. בניגוד לשיער שאותו אפשר לצבוע, לגזור או לשים תוספות ועור פנים בעייתי שניתן לאפר או לטפל באמצעות משחות ותרופות – הטיפול בשיניים לא אסתטיות דורש את אנשי המקצוע הטובים ביותר.

לצוות המרפאה שלנו חשוב שתוכלו לצאת מפה עם חיוך.  אנחנו מציעים מגוון טיפולים משמרים לשיניים כדי לשמור על השיניים שלכם בריאות וחזקות.

חשוב מאוד לשמור על הגיינת הפה. שמירה על הגיינת הפה מאפשרת לכם להימנע מהליכה תכופה למרפאת השיניים. הקפדה על הגיינת פה טובה שומרת בו זמנית על האסתטיקה של השיניים שלכם, וגם על הבריאות שלכם. 

חשוב לנו למנוע מכם להגיע למצב בו יש לכם חורים, דלקות וזיהומים. אנו מציעים מגוון של טיפולים והדרכות לרפואת שיניים מניעתית כדי לשמור לכם על הגיינת הפה. שמירה על שיניים חזקות ובריאות וביקור תקופתי אצל השיננתית מאפשרת לכם להימנע מנזק לשיניים ומטיפולים כואבים וקשים.

בואו אלינו

אם יש לכם בעיות שיניים תכופות, יכול להיות שאתם זקוקים לטיפולים משמרים על מנת למנוע טיפולים סבוכים, כואבים ויקרים. במרפאת אדנטיקה תמצאו את מיטב מומחי פה ולסת שישמחו לעזור לכם לשמור על שיניים נקיות, חזקות ובריאות יותר. 

בדיקת אבחון

הכוללת ייעוץ, צילום ואבחון הפה
על ידי מומחה פה ולסת, ללא עלות.

חייגו עכשיו

או השאירו פרטים:

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!