מדוע חשוב לפנות לטיפול של מומחה השתלות 

השתלת שיניים היא פתרון קבוע להחלפת שיניים חסרות. הם אופציה מצוינת עבור מטופלים שאיבדו חלק מהשיניים או את כולן מכיוון שהם יכולים לספק חיוך מיידי ללא צורך בשיניים תותבות. אם עברת השתלת שיניים לצורך החלפת שיניים חסרות, חשוב שתפנה לטיפול מומחה להשתלות. אדנטיקה סמייל מצוידים היטב לטפל בשיקום הפה בזמן מהיר ובטיפול ביום אחד . זמן ההמתנה הממוצע למומחה להשתלות הוא 6-8 שבועות, דבר שיכול להיות קשה לשאת עבור מי שעבר ניתוח כבר. אבל עם טיפול נאות של רופא השיניים שלך, ניתן לקצר את תקופת ההמתנה הזו דרכינו . תהליך זה אפשרי אם אתם זקוקים להשתלת שיניים מיידית או אם אתם זקוקים לשיקום לאחר ניתוחי פה כמו כריתת שיני בינה או עקירת שיניים.

השלבים של טיפול ממומחה להשתלות

השלב הראשון בביצוע השתלת שיניים הוא קביעת פגישה עם רופא השיניים שלך כדי לברר אם אתה זכאי וכדי לקבל מידע למה לצפות במהלך התהליך. מומלץ לנקוט בצעד זה בהקדם האפשרי כי זה יעזור לך להימנע מסיבוכים כלשהם וגם ייתן לך זמן להכין את הפה לפני ההליך. השתלות שיניים דורשות שיקום פה, כלומר לטפל בפה לאחר ההליך ולהתרגל שוב לאכול ולשתות איתו. זה יכול להיות קשה כי הלסת שלך עשויה להרגיש נוקשה, אבל זה רק אומר שהיא מרפאה. כרופא שיניים, ראיתי ממקור ראשון את החשיבות של פנייה למומחה להשתלות כאשר יש סימנים לתפקוד לקוי של הפה או קושי בדיבור עקב שיקום פה לקוי לאחר השתלת שיניים. זה הופך להיות חשוב עוד יותר כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שיש סיכון מוגבר לסרטן הפה הקשור לסוג כזה של מצב.

איזה סוג השתלת שיניים מומלץ

שתלים דנטליים הם תחליפי שיניים עמידים לאורך זמן ופופולריים מאוד בעולם של ימינו. אחוזי ההצלחה של השתלות שיניים ביום אחד גבוהים משמעותית משאר סוגי טיפולי השיניים. עם זאת, אנשים רבים לא מצליחים לבקש את העזרה הדרושה להם כדי להתמודד עם בעיות הקשורות להשתלות השיניים שלהם. אנחנו באדנטיקה סמייל נשמח ללוות אתכם בדרך לחיוך המושלם.

 

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!