כל מה שרציתם לדעת על השתלות שיניים

מרבית האנשים לא נהנים מטיפולי שיניים אך עושים זאת למרות הכל. יש טיפולים שגרתיים כמו סתימה של חורים, ניקוי שיניים על ידי שיננית ויש טיפולים יותר מורכבים כמו למשל השתלות שיניים.

מה זה השתלות שיניים

הנושא של טיפולי השתלת שיניים הפך להיות יותר ויותר נפוץ במהלך השנים האחרונות שכן אנשים רבים מתמודדים עם בעיות לא פשוטות בנושא של שיניים, פה ולסת. למשל אנשים הסובלים משיניים שנרקבו בצורה קיצונית, אנשים שיש להם שיניים חסרות כתוצאה מתאונה או פגיעה עמוקה בשן שהיה צורך לבצע עקירה ועוד מצבים בהם אין שן שניתן לשקם, ולכן הם נאלצים פעמים רבות לעבור תהליך של שיקום הפה וזאת הם עושים על ידי טיפול של השתלות שיניים.

מה כולל תהליך של השתלת שיניים

תהליך של השתלת שיניים הוא תהליך בו ממלאים את החלל של השיניים הטבעיות שנוצר על ידי שיניים סינטטיות. זהו תהליך שאפשר לעבור בכל הגילאים ויעוץ של רופא השיניים יכול לעזור לאדם להחליט האם זה אכן הפתרון הכי נכון לו. יש סוגים שונים של השתלת שיניים, חלק מהטיפולים יכולים להיות טיפולים מתמשכים אך יש טיפול שמאפשר לעשות השתלות שיניים ביום אחד כמו שמציעה מרפאת השיניים אדנטיקה סמייל. לאחר ההשתלה יש תהליך החלמה שכולל כאב מקומי שיכול ללוות את האדם, צורך בהימנעות מצחצוח המקום, הקפדה על תזונה רכה בימים הראשונים לאחר ההשתלה ומעקב על תסמינים של חום, נפיחות וכדומה שלעיתים דורשים התייחסות מיוחדת.

איזה סוגים של השתלת שיניים קיימים

אחד מסוגי ההשתלות הוא שתל על ידי בורג כאשר יש שתלים באמצעות דיסק, שתלים ארוכים ועוד. עוד השתלה אפשרית קיימת היא השתלה ישירות לעצם הבסיס שהיא לרוב מתבצעת ביום אחד אך מורכבת משני שלבים עיקריים שכוללים התאמה של השתל ולאחר מכן ההשתלה עצמה. ההתאמה נעשית לכמה נקודות בלסת לפי החלטת הרופא שמתבססת על נתוני המטופל כולל מצב הפה והלסת והרקע הרפואי שלו, כאשר המטרה היא לקבע שתל חזק ויציב. ההשתלה עצמה נעשית תחת טשטוש או הרדמה מלאה כדי שהמטופל לא יסבול כאב. 

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!