טיפים מקצועיים לבחירת מרפאת השתלות שיניים

עברתם עקירת שיניים? הן שיניים פעילות בלעיסה? את מרפאת השתלים שלכם חשוב מאד לדעת כיצד לבחור. השתלות שיניים הן תחום שמוסדר כיום באופן ממוחשב, על בסיס צילומים וסריקות מתקדמות. השתלות שיניים יעילות הכרוכות במעט מפגשים יכולות להיעשות אך ורק אם המרפאה בה בחרתם עובדת בטכנולוגיות אלה. סריקת הצילומים שלכם בתוכנות הסריקה מאפשרת לרופא לבוא עם תכנון מדוקדק לגבי אופן הטמעת השתלים, טיפולים מקדימים לייצוב הבסיס העתידי של השתלים, כמו השתלת עצם והרמת סינוס, וכמובן שרטוט מדויק של השתלים עצמם בהתאם למבני המנשך שלכם.

טיפ מס' 1 – ודאו כי המרפאה מומלצת על ידי קהל לקוחותיה

חשוב לבדוק כי מרפאת השתלות שיניים בהרדמה מלאה הנה בעלת המלצות חיוביות ענפות מלקוחות העבר ובעלי דעה ברשתות ובפורומים השונים. מרפאה שכזו תקיים עבורכם השתלות שיניים ביום אחד מוצלחות בסבירות גבוהה מאד ועל כן תיישם את מה שאתם צריכים במדויק: שתל-פה שירגיש, יתפקד ויהיה יציב בדיוק כמו שורש השן העקורה שלכם.

טיפ מס' 2 – בדקו האם למרפאה ישנם פתרונות יעילים למעוטי עצם4

מעוטי עצם הם אנשים שהתגלה כי עצם הלסת שלהם אינה בצפיפות הנדרשת לביצוע השתל ועל כן הוא עלול ליפול אם יותקן במצב הנוכחי. כיום, הטכנולוגיה המודרנית מספקת פתרונות עבורם שאינם כרוכים בהכרח במילוי עצם או בהרמת סינוס. למשל, במודל all on 4 לנזקקים ל- 4 שתלים רצופים מטמיעים אביזר רחב עם מקום ל- 4 שיניים או כתרים המשמשים ביתר המיקומים מחוסרי השיניים. ניתן גם לבדוק יישום השתלת שיניים ביום אחד למתאימים. בשיטה זו – השן נעקרת והשתל מורכב ישירות על פצע העקירה. פרוצדורה זו מתאימה רק למי שהעצם שלו נמצאה תקינה מלכתחילה.

טיפ מס' 3 – ודאו כי המרפאה מיישמת את טיפוליה ביעילות

עברו על הצעות המחיר, הכוללות מסלולי טיפול מגובשים שהוצעו לכם, השוו בין סדרות הפגישות ובדקו את יעילותן של המרפאות השונות. מרפאה יעילה אשר מבססת את פועלה על טכנולוגיות השתלות שיניים מתקדמות תוכל לגבש עבורכם חבילות טיפול המצריכות מעט מפגשים. מרפאה כזו חשובה במיוחד למי שזקוק לביצוע השתלות שיניים במסגרת שיקום פיו על מנת לחסוך פרוצדורה ממושכת ולהגיע לתוצאות הטיפול המהירות ביותר. למידע נוסף פנו לאנדנטיקה סימייל

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!