טיפים לבחירת מרפאה להשתלות שיניים 

אנשים שחוששים מטיפולים דנטליים מוצאים את עצמם לא פעם מגיעים למצב גרוע כל כך שהם נזקקים או לטיפולים של שיקום פה ולסת, ובמקרים גרועים יותר אפילו להזנחה שגורמת לדלקות חניכיים כרוניות. דלקות כאלה יכולות לגרום למצב של אובדן שיניים ובעיות זיהום קשות עד כדי כך שיזדקקו גם לטיפולים קיצוניים כמו השתלות שיניים, רק משום שנמנעו כל הזמן מביקורות שיניים במרפאת שיניים טובה. רפואת שיניים כיום היא מתקדמת כל כך שאפשר להימנע מהחרדות ומהפחדים, מה גם שיש רופאים שיודעים היטב להתמודד עם חרדות כאלה כמו במרפאת אדנטיקה סמייל, שמתמחה בטיפולים כאלה וגם בעבודה עם מטופלים שיש להם חרדות דנטליות.

מה חשוב לדעת על טיפולי שיניים כיום?

יש היום מבחר עצום של טיפולי שיניים שאפשר לעבור בכל מרפאה כזאת עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובחומרים מודרניים שגם עולים פחות מאשר בעבר. יש גם טכניקות שמתמודדות עם כל מי שנזקק להשתלות באמצעות שיטה שמבטיחה השתלות שיניים ביום אחד למטופלים שלהם זה מתאים. חשוב לדעת שבניגוד למה שנהוג לחשוב, במרפאת אדנטיקה סמייל מדגישים שלכל מטופל יש שיטה שמתאימה לו ולא תמיד שיטת ההשתלה ביום אחד מתאימה לכולם. זאת הסיבה שבגללה כדאי מאוד להקפיד על שגרת ביקורות ובדיקות תקופתיות כדי לא להגיע בכלל למצב שבו נדרש שיקום פה ולסת כזה. 

הביטחון העצמי שמקבלים בזכות חיוך יפה

יש סיבה נוספת שבגללה מומלץ להקפיד לבוא למרפאת השיניים בקביעות. טיפולים דנטליים למטרות אסתטיות חשובים היום לא פחות מטיפולים רגילים שמשקמים את הפה. העלויות הגבוהות והמחיר הנפשי והחברתי שמשלמים על זה לא מצדיקים הימנעות מטיפול טוב ומקצועי במרפאת שיניים טובה ואמינה. חשוב לדעת שיש מצבים שבהם זה נדרש, אם בגלל בעיות גנטיות ואם בגלל מבנה לקוי מלידה. במקרים כאלה, השתלות שיניים או כל טיפול אחר יכול להיות ההבדל שבין הימנעות מחיוך רחב לבין חוסר ביטחון עצמי בגלל מצב השיניים. בין אם אתם יכולים לעבור השתלות שיניים ביום אחד או השתלות שיניים בצורה הרגילה והארוכה, כדאי לנצל את העובדה שמטפלים בכם רופאי שיניים אמפתיים ומומחים בעלי ניסיון כדי לשפר את מצבכם הבריאותי והאסתטי.

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!