טיפולי כירורגיה פה ולסת 

טיפולים אלו מוגדרים 'פולשניים' ועל כן נמצאים במדרג הגבוה של טיפול בתוך החייך, זאת בשונה מעקירות שיניים רגילות והשתלות שיניים ביום אחד במיקומים בודדים שמצריכות טיפול פנימי מוגבל וחלקי. טיפולי כירורגיה פה ולסת נדרשים כאשר אין דרך רגילה לעקור שן מסוימת או כאשר התגלה חוסר עצם מספק בעת שהשתלים להם אנו נזקקים אינם בודדים או רנדומליים ברחבי הפה, אלא נמצאים אחד בסמוך לשני.

טיפ חשוב להתנהלות לאחר טראומה דנטלית

כירורגיה פה ולסת כמעט שאינה מסתיימת ללא כאב של פצע פתוח. מדוע 'כמעט'? משום שייתכן מקרה ובו העקירה הייתה כירורגית אך העצם כן אובחנה באיכות טובה, ואז ניתן להטמיע את השתל הדנטלי ביום אחד. למעט מקרה זה, כל היתר יסתיימו בפצעים פתוחים עם כאב שתצטרכו לשאת. חשוב לעקוב היטב אחר הוראות צחצוח השיניים והאכילה שהרופא מספק לכם. חשוב לא פחות להגיע לביקורת במרפאה לבחינת מצב הטראומה ובדיקה שהיא נעה לקראת החלמה.

עקירת שיניים המתבצעת כטיפול כירורגי

עקירת שיניים זו נקראת 'עקירה כירורגית' והיא נעשית אך ורק לאחר שהתגלה כי אין אחיזה בשן בתהליך העקירה הרגיל והמוכר. אם הרופא העוקר אינו מבצע עקירה כירורגית הוא מפנה לרופא שכן מבצע זאת ויידרש תור חדש. אם הרופא כן מוכשר לכך – ייתכן ותקבלו את המענה הרפואי הנדרש בו ביום. במסגרת התהליך לא מוציאים את השן אלא מפוררים אותה באמצעות מכשירים חדים אך דקים וזעירים שנועדו לחדור לתוך החייך לשם ביצוע פעולה זו. כשאותם מכשירים מגיעים ללסת, מושלם הניתוח ומתחיל תהליך ניקיון.

הרמת סינוס באמצעות כירורגיה דנטלית

שיטת טיפול זו נקראת 'הרמת סינוס פתוחה' והיא נעשית במקרה מאד ספציפי: המטופל עקור-השיניים התגלה כמי שאין לו עצם באיכות טובה (או חסרה לו עצם) להטמעת שתלים, כשהאבחון הזה התגלה לכל אורך קו המשנן הנדרש. זאת, בשונה מאינדקס בודד בו זה התגלה, ואז הפתרון יהיה ללא ניתוח, אלא בהרמת סינוס סגורה, כשחומר המילוי מוחדר ממעלה החייך. הפרוצדורה כוללת הרדמה, פתיחת קו החייך של אותו משנן, מילוי רציף (במקום בדיד כמו בהרמה סגורה) של העצם, תפירה של החייך ושחרור המטופל להחלמה של מספר שבועות לשם ריפוי הפצע וקליטת העצם החדשה בלסת שלו. לאחר מכן ניתן יהיה להמשיך עם הטמעת השתלים.למידע נוסף פנו עוד היום לאדנטיקה סמייל

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!