השתלות שיניים כל מה שצריך לדעת

הנושא של השתלת שיניים מוכר לאנשים רבים והולך ונהיה נפוץ יותר ויותר גם ככל שהגיל עולה. אנשים אשר מגיעים למצב בו יש להם צורך בהשתלת שיניים מחפשים פתרון טוב, מקצועי ואיכותי שכן השיניים הם אחד הדברים שמשפיעים הכי הרבה על איכות חייו של האדם.

מה זה השתלת שיניים ובאיזה מקרים עושים אותה

הנושא של השתלת שיניים זהו חלק מכל מה שקשור לתהליכי שיקום פה ולסת שאנשים עוברים בשל בעיות קשות מהם הם סובלים סביב הפה והלסת, למשל כאשר יש חסרון של שן כתוצאה מתאונה, או כאשר יש בעיה עם השורש של אחת או יותר מהשיניים וחייבים לבצע השתלת שיניים במקום אותה שן שיש בה בעיה בשורש, או כאשר יש בעיה בעצם הלסת שגורמת לנפילה של שיניים ועוד. השתלת השיניים היא למעשה תהליך של השתלה של שן תותבת במקום אותה שן חסרה.

מה חשוב לדעת בנוגע להשתלות שיניים

אחד הדברים שחשוב לדעת זה שכל הנושא של טיפול בשיניים ובחניכיים עבר תהליך מאוד גדול של שינוי והיום אפשר למצוא שלל פתרונות חדשניים ומיוחדים שלא היו בעבר, למשל השתלות שיניים ביום אחד מה שהופך את התהליך ליותר נעים, פחות מסורבל ופחות מעיק מתהליכים שהיו בעבר, שהשתלה של שיניים הייתה יכולה לקחת שבועות וחודשים רבים. האפשרויות השונות שיש היום, מאפשרות לכל אחד למצוא את הדרך הנכונה לו ביותר לבצע את השתלות השיניים כך שהתהליך יהיה יותר נעים ופחות טראומתי. 

איך לבחור היכן לעשות תהליך של השתלות שיניים

כאשר בוחרים מקום לעשות בו השתלת שיניים חשוב לבחור מקום שיש בו רופאים וצוות בעל ניסיון, ידע, ותק, שיהיו מקצועיים ומעודכנים בכל החידושים כמו במרפאת אדנטיקה סמייל. מעבר לניסיון ולמקצועיות של הצוות, חשוב שהמרפאה תהיה מרפאה מתקדמת אשר יש בה את הציוד החדשני והטוב ביותר ושכמובן ניתן יהיה למצוא בה שלל אפשרויות, שיטות וגישות שיתנו מענה למקרים רגילים ופשוטים אך גם למקרים מורכבים כמו למשל השתלות שיניים לאנשים חולי סכרת או למחוסרי עצם שזקוקים לשיטות שונות ולא שגרתיות.

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!