איך מתבצע השתלות שיניים

השתלות שיניים, אותו תהליך לא נעים שעם כל הצער אנשים רבים צריכים לעבור וזאת במטרה לשמור על בריאות הפה וגם לטובת איכות החיים שלהם, פרוצדורה רפואית שבמהלך השנים האחרונות עברה התפתחות ושינויים שונים כמו הרבה מאוד תחומים כולל ברפואת השיניים כך שלעיתים קרובות התהליך פחות מאיים ולא נעים כפי שהיה בעבר.

מה זה בעצם השתלת שיניים

השתלת שיניים זהו למעשה אחד מהתהליכים שקשורים לנושא של שיקום הפה שכן הוא מדבר על מצב בו בשל בעיות שונות המשפיעות על השיניים, בעיות אשר גורמות לכך ששיניים מקוריות רקובות או חסרות. למשל חבלה שגרמה לעקירה של שן, פגיעה עמוקה וקשה בשיניים שהובילה לצורך לעקור שיניים ועוד, מה שמשפיע על נראות הפה במידה ומדובר בשיניים קדמיות הנראות לעין או פגיעה באיכות החיים אם מדובר על חוסר של כמה שיניים. בתהליך של השתלת שיניים למעשה משתילים שיניים עשויות חומר סינטטי איכותי אשר מחליף את השיניים המקוריות החסרות.

מה קורה בפועל בתהליך של השתלת שיניים

יש סוגים שונים של השתלות שיניים, חלק מהסוגים הם תהליך שדורש מספר פגישות אצל הרופא אך יש גם תהליך של השתלות שיניים ביום אחד שזה למעשה תהליך המחולק לשני מפגשים, מפגש הכנה בו הרופא לוקח מידות, מבצע הכנות כדי שבמפגש בו מתבצעת השתלת השיניים ההשתלה עצמה תתבצע ביום אחד. כמובן שכדי להגיע למועד ההשתלה יש צורך ביעוץ רפואי כדי לוודא שאכן האדם מתאים לסוג טיפול זה מבחינת מבנה הפה, דחיסות העצם וכדומה וזאת עושים על ידי התייעצות עם רופא השיניים אשר מבצע בדיקות ובהתאם להם הוא יודע להחליט איזה סוג של השתלת שיניים נכונה למטופל.

איך לבחור את המקום להשתלת שיניים

כאשר בוחרים מקום לבצע בו השתלת שיניים יש חשיבות לבחור מרפאה עם ידע, וניסיון ואנשי מקצוע טובים ומקצועיים כמו מרפאת השיניים אדנטיקה סמייל. מרפאה אשר מקפידה על שימוש בשיטות מתקדמות ביותר ומציעה אפשרויות שונות כך שכל מטופל ימצא את הפתרון שהכי מתאים לו. חשוב לבחור מרפאה שמתמחה בטיפולי שיניים מיוחדים ומתקדמים כי לא כל מרפאה יכולה להציע את השירות המיוחד הזה. 

 

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!