איך מתבצעת השתלות שיניים?

לא כולם מודעים לכך שביקורות תקופתיות ושמירה על היגיינה של הפה עשויות למנוע מהם הידרדרות במצב הפה והלסת בעתיד. קורה לא פעם שהזנחת שיניים ודלקות חניכיים גורמות לכך שנדרש לאחר שנים שיקום פה ולסת מקיף ויסודי, שמצריך גם השתלות שיניים. במקרים אחרים, יש בעיות מבניות מלידה או תאונות ומחלות שמחייבות השתלות שיניים ביום מן הימין ולכך אפשר להוסיף גם כל מי שאיבדו שיניים בכל מיני נסיבות ורוצים לשפר את האסתטיקה של הפה שלהם כדי לחזור ולחשוף שיניים בחיוך ללא מבוכה. לכל אלה כדאי לדעת איך מתבצעות השתלות שיניים ומהן השיטות השונות שמיועדות לכך.

השיטה הנפוצה של השתלות שיניים

השתלות שיניים מתבצעות על ידי חלוקת ההשתלה לשני שלבים שלב החדרת השתל לעצם החניכיים שעשוי מטיטניום, ולאחר שהוא נקלט בתוך העצם והחניכיים מתחילות לגדל רקמות סביבו משלימים את השלב השני בהלבשת הכתר, השן עצמה. השתלה שנעשית כך מתבצעת אצל מי שאין לו בעיה של התפוררות העצם כתוצאה מדלקות וזיהומים או פגמים מולדים, ולכן כאשר יש צורך בכך מבצעים גם השתלת עצם שמוכרת גם בשם הרמת סינוס. לכל מי שאין לו בעיה כזאת יכול לסיים את כל ההשתלה בתוך תקופה של כשנה אם הכל מתקדם כשורה ואחרי כל שלב האזור מחלים בצורה טובה.

אפשר לבצע ביום אחד השתלות שיניים

יש מצבים שבהם אין בעיה שדורשת המתנה ממושכת ויש כאלה שאינם רוצים לחכות, או שיש להם צורך ביותר מהשתלת שן אחת ולהם מתאימות השתלות שיניים ביום אחד. זה הליך שמומלץ לעבור רק אצל מומחי השתלות שיניים כמו אדנטיקה סמייל, שמנוסים בשיטה הזאת ויכולים להבטיח תוצאות טובות. בשיטה זאת עושים את כל התהליך של שני השלבים ביום אחד וזה עוזר גם למי שסובל מחרדה דנטלית ועלול לדחות את הטיפול החיוני הזה בגלל התחמקות מטיפול. השתלות שיניים ביום אחד מצילות גם את העצם מאובדן נוסף, מחזירות את האסתטיקה ואת היכולת ללעוס ומגבירות את צפיפות העצם ואת צמיחתה הבריאה מסביב לשתלים. זה מונע כמובן את כל הנזקים שנגרמים למי שנמנע מהשתלת שיניים ומטיפול נאות בבעיות הלסת שלו.

 

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!