כמה זמן לוקח השתלות שיניים

החיוך שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו ולכן חשוב מאוד לשמור עליו. במקרים בהם אחת השיניים נשברה או נהרסה ניתן לבצע השתלת שיניים על מנת למלא את החוסר ולהחזיר את החיוך לקדמותו. פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו נרתעים מהתהליך שכן השתלת שיניים עלולה להיפרש על פני מספר חודשים לא מבוטל אך כיום בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד מה שהופך את התהליך למבוקש ופופולרי אף יותר.

כל מה שחשוב לדעת על השתלת שיניים

תהליך השתלת שיניים הוא תהליך בו במקום השן החסרה רופא השיניים משתיל בורג אל תוך החניכיים שעליו גביו מורכבת השן החלופית והחדשה. לרוב תהליך זה אורך בין ארבעה עד שישה חודשיים שכן יש תחילה לעקור את השן השבורה או ההרוסה ולאפשר לחניכיים להחלים ולהתאחות חזרה. במקרים בהם מתבצעת השתלה ביום אחד מושתל הבורג בו ביום בו נעשית העקירה כך החניכיים מתאחות ישירות על הבורג. שיטת טיפול זאת נחשבת לחדשנית מאוד.

פעמים רבות רופא השיניים מגלה עוד בתחילת התהליך כי אן מספיק עצם בלסת על מנת לאפשר את השתלת השיניים. במקרים מעין אלו ניתן לבצע השתלת שיניים בזאלית. זוהי טכנולוגיה מיוחדת וחדישה המאפשרת לעבור את תהליך השתלת השיניים למרות המחסור בעצם. השתלים מוחדרים בזווית מסוימת וספציפית על מנת שלא לפגוע בעצב ויש לקבע אותם באופן מיידי על מנת שלא ליצור פגיעה בלשון או בכל חלק אחר בחלל הפה.

השתלות שיניים לפה אסתטי יותר

לשיניים ישנו תפקיד משמעותי בשמירה על האסתטיות של הפה שלנו. פעמים רבות אנו חווים כאבים או בעיות בשיניים אשר משפיעים באופן ישיר על המראה שלנו. על מנת לטפל בבעיות אלו ניתן כיום לבצע תהליך השתלת שיניים אשר מטרתו ליצור שיקום שיניים אסתטי לחלל הפה שלנו. אם בעבר שיטה זאת לא התאימה לכל אחד כיום ניתן לומר שבעזרת טכנולוגיה חדשה התהליך מתאים לכל אדם באשר הוא. אדנטיקה סמייל הינה מרפאת שיניים שתעזור לכם לשקם את הפה תוך פרק זמן קצר בלבד ובשיטת הטיפול המקצועית והמתקדמת בעולם.

השתלות שיניים

בטיפול אחד בלבד

שיקום הפה ולסת

ע"י רופאים מומחים

ציפוי שיניים

לשמירה על שיניים חזקות

רפואת שיניים משמרת

לחיוך זוהר

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!

דברו איתנו

אתם חוזרים לחייך - בהתחייבות!